God Jul!




GOD JUL på er alla. Borde ha skrivit detta inlägget igår men jag var för trött. Jag hade sån huvudverk och jag orkade helt enkelt inte sätta på datorn på kvällen.
Det gick lite vilt till må jag säga. Först så var vi hemma med familjen och öppnade presenter och hade det lite mysigt, sen gick vi vidare till kompisar till familjen, där jag drack typ 1 hel flaska champagne för mig själv och efter det mådde jag såå bra hahahhah!
Och det blev en hel del fina klammar måste jag säga. Pengar till gymkort, ytterligare pengar, ett silverhalsband , 1 skinnjacka och 1 dunjacka från hunkydory  och en adidas munktröja. Jätte fina presenter!
Det kanske kommer fler?

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0