HJÄÄÄÄÄÄLP!

Vilka ska man välja! Hjälp mig!!! 1,2 eller 3? De ligger på samma prisklass men jag kan inte bestämma mig. Har hört att nr 1 , alltså min favorit- Skullcandy lowrider läcker som satan men samma med Koss porta pro. WeSC var bara en annan valmöjlighet. Jag vill ha nått stiligt, bra men nått som sticker ut lite. Då passar väl skullcandy´sen mest? Men då borde jag ta bort all skit musik på min Ipod, men först och främst laga plugin hålet för julklappspengarna.




Dessa är de jag egentligen vill ha när det kommer till skullcandy´sen men jag tror att de svarta är mer praktitska, färgmässigt! Passar till mer, fast sen kan det bli riktigt snyggt på sommaren då man är brun med de i silver!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0