I.got.my.mind.made.up.and.it's.getting.clear


Idag var en fin dag må jag säga. Det livades upp av trevliga människor, lucia firande och lektionerna var korta och riktigt underhållande. Dessutom åt jag supergod saftsås med mindre god risgrynsgröt! Aah, tillbringade dagen mestadels med M. Var meningen att vi skulle handla julklappar men jag fick inga köpt. Endast saker till mig själv. M köpte dock 1 julklapp.
Sedan åt vi på 14 kvadrat. Älskade thai mat alltså. Kom hem runt 4, åt massa lussebullar och drack massvis med te. Läste ut första gossip girl boken och pluggade fysik. Känns så himla skönt att provet är över på måndag. Längtar faktist tills måndag, jag vill bara få det gjort och bli av med det och koncentrera mig på andra saker. Dessutom är jag sugen på party!! Men det blir ju julfest på styrbord barbord på torsdag med gänget för att fira att skolan e slut för terminen helt enkelt!
Åh jag är så glad, borde inte vara det eftersom jag har en så jobbig vecka framför mig. Men ändå!! Jag har kännt mig så tom hela veckan, jag förväntade mig liksom inget under veckan, inget alls. Det är då det blir som bäst!! Så mitt tips är att ta dagarna som de kommer. Inga förväntningar=inga besvikelser.
Har inga nya bilder just nu men efter onsdagen ska ni uppdateras. Jag känner mig liksom inte på topp för att ta bilder på mig. Går mestadels runt i uggs och min feta vinterjacka. Det är ju minusgrader ute, svin kallt men den glada nyheten är att det snöar och vädret e så där frostigt och fint. I love it , att man kan gå runt i skolan eller på stan och känna snöflingorna på pannan.
Hihi  :D
U know u love me
xoxo Anastasia

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0