Rotenburg an der fulda

Okej mina vänner. Jag tänker stort på det där med att åka till Rotenburg igen. Fyfan började tänka tillbaka på kannibalen som bodde där. Mina kära vänner letade ju upp hans hus mitt i natten. Fyfan, Tyskland, kannibal, korsvirkeshus..mitt i natten.. äckligt!!
"- Vi åkte hem till mig och drack kaffe i den inglasade vinterträdgården. Så tog han av sig kläderna och sa: Här är min kropp. Jag hoppas att jag kommer att smaka gott. Vi gick till slaktrummet som jag gjort i ordning på andra våningen. Vi hade sex. Efteråt skar jag av hans penis. - Vi försökte äta penisen rå, men det smakade inte bra. Jag delade den i två delar och stekte den. Sen åt vi. - Klockan tre på natten hade han blivit väldigt svag. Nu skulle det göras, tyckte han. Jag bar honom tillbaka till slaktrummet och lade honom på bordet. Vi knäppte våra händer och bad Gud förlåta oss våra synder. Sen skar jag halsen av honom. Armin Meiwes hade videokameran på stativ och filmade allt som hände under mardrömsnatten i det spöklika korsvirkeshuset i byn Wüstefeld vid den lilla staden Rotenburg i Hessen."

FYFAN!! det äckligaste jag läste på LÄNGE! Nu börjar man nästan tveka, ska man åka med eller inte?

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0