See you on the other side..

im just gonna go about my life and leave people that cause drama behind. some people change for the good and some change for the bad, everyone turns sometimes in their life.

Jag tror att saker och ting börjar clear up och jag inser hur fel jag har haft hela tiden. Jag vet att jag är smartare än vad jag har varit detta året och jag hoppas att jag kan få en fresh start efter nyår. Jag hoppas på nått nytt och hundra gånger bättre.
Jag har insett att jag inte har varit mig själv riktigt på senaste tiden. Jag har bland annat börjat lyssna på massa crap musik. Musik som var en stor del av mig har börjat fade away lite smått. Dessutom har jag inte kunnat uttrycka mig kreativt så mycket på senaste tiden. Jag har lagt ner gitarrspelandet och måla tavlor, som jag älskade jätte mycket har jag slutat med oxå. Efter nyår ska jag försöka hitta nånstans där jag kan börja ta gitarrlektioner igen, det är värkligen inte värt att sluta efter att ha fått en jättefin gitarr och ha spelat i typ 2 år.
Jag ska börja värdesätta saker och ting mer, fastän jag redan för länge sen insåg hur bra jag har det egentligen. Det är mest när jag reser då jag inser sånna här saker.
På psykologin för inte så länge sen så pratade vi om att det är omgivningen som gör de vi är idag och då tänkte jag, tänk så hade jag stannat i Ukraina, då hade jag ju inte vart den jag är idag. Pratade dessutom med mamma och pappa om detta igår och de berättade att jag antagligen skulle vara som min bästa kompis där nere, som jag alltid blir jämnförd med, vilket jag hatar!! Jag vill inte vara som henne.
Jag gillar att prata om sånnahär djupa saker men det känns som det finns väldigt få man kan göra det med. Jag gillar att titta tillbaka, drömma och tänka mig bort. Jag gillar även att prata på om känslor och ja, uttrycka mig fullt ut helt enkelt. Det är dock inte det ända jag gillar att göra, jag gillar att vara social och jag gillar att släppa loss. Jag gillar att vara impulsiv och hel galen ibland men det känns som jag inte har kunnat göra det på senaste tiden. Jag hoppas att mitt sanna jag kommer tillbaka snart!

Kommentera inlägget här
Postat av: Sofie.

jag vet inte exakt vad du går/gått/kommer gå igenom, men jag känner igen mig på pricken i det du skriver. you're not alone. <3

2008-12-31 @ 15:23:15
URL: http://dancedaway.devote.se/

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0