There's a beautiful mess inside and it's everywhere

Äntligen är det fredag. Har saknat den där specifika fredagskänslan. Kommer ihåg hur man brukade komma hem heltrött efter en vecka i skolan och bara käka massa godis, titta på tv och ta en blund i en timme eller två. Nu hinner man inte med det. Sorgligt faktist.
Just nu sitter jag och kollar på nån B-film. Med hon där blonda bruden från High school musical filmerna. Försöker väl antagligen bevisa att hon kan göra annat men man fattar med en gång när man läser att filmen var gjord av Blond girl productions hahaha. Hon ska föreställa en icke-populär medelklass tjej som får skolans hetaste kille typ.
Sitter o dricker grönt-mint te och äter mitt älsklingsgodis- violpistoler. Mumma!
Håller även på att skriva en artikel för skoltidningen som handlar om elevrådet. Kommer bli toppen! Måste få tag på Malin snart och se om de andra medlemmarna har mejlat tillbaka till henne. Har fått tag på 3 utav 7 i elevrådet. Maah!


För övrigt så har jag varit hos tandläkaren idag.För guds skull, det var ett hål där :( Tråkigt värre men vad ska man göra? Själva tanken på att jag hade ett hål var inte så farligt, det farliga var att jag var så himla svårbedövad och min tandläkare fick ta tag i sprutan typ 5-6 gånger tills min kind dog typ. Sen efteråt kunde jag inte uttala R så det blev lite bäbis språk. Kom hem och sov lite och sen tittade jag som sagt på film. Sen blev det middag och vi åt cepe god lamm med klyftpotatis och sallad. Skit gott! Nu har jag ont i halsen, tror att det kan ha vart på grund av bedövningen lite. Får ta en alvedon innan jag lägger mig och dricka massa te så jag inte blir sjuk imorgon.

Kommentera inlägget här
Postat av: silvia

ha en fin helg tjejen =) <33

2008-12-06 @ 18:09:08
URL: http://lillakycklingen.blogg.se/

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0