Time heals all scars..

Don't know what I'd do
if I didn't have you with me
Don't think I could make it
Through a single day without you

ÅH bajs! Fel fel fel! Varför förstör jag alltid allt.. ibland känner jag mig så jävla dålig!!!! Blev inget inlägg igår, fokuserade på matten som bara den. Vi ska inte prata om hur det gick, det är gjort nu..bara o glömma det nu..
Jag ser nästan inte fram emot imorgon.. känns som allt påverkar mig så jävla mycket. Jag orkar bara inte med vissa stunder. Varför kan inte allt bara lösa sig. Varför kan inte pusselbitarna bara falla på plats? Det hade ju vart toppen, då hade alla kunnat vara glada. Jag vet inte hur jag ska ta saker och ting. Ibland har jag mina doubts men det faller alltid tillbaka och blir bra i typ... 1 dag och sen går det neråt igen och jag känner mig lika ledsen. Vad ska jag göra? Jag kan inte bara skita i det och låtsas som jag inte bryr mig. Jag blir ju så himla tom då..
Äsh tillbaka till min filosofi: det löser sig alltid!





Kommentera inlägget här
Postat av: silvia

jullov snart gullet =) <33

2008-12-05 @ 18:27:21

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0