UPDATE!!!! STOR BILAGA!!!

Tjoho broes. Jag mår inte så bra. Anledning? Jag måste vara hemma med päronen på nyår. Alltså det märks värkligen klart och tydligt att min mamma inte litar på mig eftersom varje gång jag ska ut nån stans så måste jag svara i telefon varje gång hon eller pappa ringer. Alltså jag pallar inte att de ska hålla på mig på koppel. I vilket fall som hellst så kör hon på taktiken; du är med oss tills du är 18, sen får du bestämma själv. Men jag orkar ju inte, de har fan all kontroll över mig!
CONCLUSSION; jag ska va hemma på nyår! WATCH ME GET DRUNK ON CHAMPAGNE!

Till nått helt annat, jag köpte mitt kära gymkort idag. Friskis here i come after nyår. Och när jag väl e inne på det kan jag lika gärna berätta att jag träffa L och S idag. Vi hade ingen aning om vad vi skulle göra men det sluta med att vi gick runt typ halva göteborg och upptäckte att det inte är så stort egentligen. Gick typ mellan Linne, annedal,kapell, vasa, avenyn osv.. tillslut åkte vi tillbaka till linne och satte oss på cafe mums med utsikt på linne typ. Mysigt som satan. Åt lasagne eftersom jag knappt hade ätit frukost.
Super mysigt, älskar dessa människor. Nada problemas eller dramatik :)

I går, alltså söndag.. vad jag med V på ett berg på korsvägen , som hade utsikt över praktist taget hela göteborg. Mys. Blev sedan en sväng till espresso house och slutade med pizza. S-boy kom oxå förbi efter gymmet. Trevligt trevligt! Alltid kul med lite annat folk.

Under lördagen åkte jag och mammi in till kungsmässan och tänkte köpa nått fint men mammi stoppade mig från att göra många dåliga köp. TACK och lov!
Till slut hamnade vi på freeport och det blev ett par fornarina jeans och mc-boots. I love em <3 (visst, de var inga harley davidson men de funkar! hel nöjd)

Fredagen, alltså annan dag jul spenderade jag en stund med Simon ute på stan. Blev inte så mkt eftersom de var fruktansvärt mycket folk och jag mådde typ illa så vi åkte istället till frölunda torg och tog en runda där.

I tisdags kom Malin hem till mig och vi bytte som sagt julklappar, fotgraferade och bakade pizza. Gott!

Måndagen, nu går jag ännu längre tillbaka i tiden .. träffade jag W och E på espresso, blev mysig frukost med scones o hela paketet.Malin kom oxå förbi en snutt och vi gick sen vidare till Weekday, Åhlens city och Rockhouse( min favvo store).Super mysigt. Underbart att äntligen träffa E från spanien. Kom tillbaka snart!!




Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0