UTBROTT [HAT]!!! ENJOY på egen risk

ni är fucking pundare allihop! jag orkar inte med er jävla drama! kan inte bara vara , utan måste alltid fucka upp hela alltet. ni märker det inte ens själva. ni vet säkert inte ens vad det är jag snackar om men ni e looosers! Ni förstör det bara för er själva och ni har inte ens nån aning om det... ni ska få se, om några år kommer ni ångra er så hårt!!!!!!!!! Im gonna stay away from negativity from now on. Jag tänker sitta ner och le och mår jag inte bra tänker jag inte säga nått utan fortsätta le istället. Och gör ni något som jag inte gillar, så tänker jag le ännu mer.Medans ni går runt o gnäller o skryter o kämpar er. Get a life! nNi tror säkert att det är jag som skapar denna drama men det är fan ni , ni e fan inte normala! ibland vill jag bara att ni ska försvinna, helvetetes jävla horhus är det!


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0