Just wanted to get it off my chest

Ja mina vänner! Idag ska jag prata om min stora kärlek. Nämligen skinnjackor, typ det hetaste plagget i hela modehistorien.
Jag köpte min baby förra vintern och har använt den hela våren och hösten och kan liksom inte släppa taget. Nu är det dock vinter och jag kan inte ha den längre för att den är så jävla kort. Typ mini-jacka kort, så den får hänga i min feta garderob och värma sig tills det blir vår igen. För övrigt så har jag rustat upp med ännu en skinnjacka i grått skinn som jag hoppas jag kan inviga på våren också. Inte lika het men minst lika användbar. Man kan liksom inte få för många. Men visst måste ni hålla med om att det är så jävla hett, på både killar och tjejer? Känns som det är ett måste för min kille att ha skinnjacka. Själv föredrar jag den lite mer rockiga modellen alltså biker modellen men det är ju en smak sak. Dock gillar jag inte de plastiga fula skinnjackorna som säljs på många lågpriskedjor som ser ut som typ gummi.  haha plast och gummi i en och samma mening. Bra jämnförelse där va.


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0