What do u have to say about this shit?


Heta kvinna! Visst e Lindsay sjukt het på denna bild från Harpers Bazaar´s decembernummer. I love it. Blir riktigt sugen att slå klackarna i taket imon. Jo, så får det bli också. Och då blir man änna en 180 cm lång. Inte illa plinkat.
I vilket fall som hellst så hade jag en karusella dag. Det gick upp och ner och jag hade precis inga förväntningar alls och då blev man ju inte besviken heller för att det inte gick som man ville. Men det är ju bara början av veckan, det kommer bättre tider. Jag hade en fin helg och nu måste jag ta tag i verkligheten. På utvecklingssamtalet gick det bättre än väntat. Det känndes som en lättnad att prata ut med lärarna. Allt kommer fixa sig. Det gör det alltid. Ni har säkert lärt er från att läsa bloggen att jag kan vara lite sur och jobbig men att jag ändå tänker positivt. Här får jag bara utlopp för all skit. Vill ni inte läsa denna skit. Then dont!
Det kommer fixa sig. Jag ber till Gud att jag sätter Matten på torsdag, även fast jag inte tror sådär mkt på gud. Happ, ska väll gå och lösa några fler tal. Hoppas ni hade en fin dag!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0