Acceptable in the 80´s


Omg, Anna o Lisa introducera mig denna låten. Fyfan, jag är fast. Så jävla bra! Varje gång jag hör den vill jag bara ställa mig upp o röra på höfterna och dansa med musiken!
Enda låten som får mig riktigt glad just nu, med tanke på att mitt humör e lite upp och ner just nu. Så om ni faktist bryr er och tycker det är intressant så vill jag berätta att jag inte mår sådär jätte bra vid vissa tillfällen och ibland kan jag må prima. Det beror helt enkelt på vilka jag är med och om jag glömmer bort all skit! De är då jag faktist skrattar och beter mig som om inget har hänt! Fast egentligen så vet jag ju inte ens om vad som har hänt, det bara är såhär!
Anyways, i´ll write a more specific update later.. LATER!

Kommentera inlägget här
Postat av: Emma

OMGGGGGGGG! Skojjar du med mig! Förra julen lyssnade jag alltid på denna låt! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA lille broshan fick nämmligen en sån där dance matta till sin Xbox i jul klapp. Å dena låten var den bästa låten på hela skivan, vi spelade den konstant efter jul. Åh den var så riolig! Vi stod där å dansade å sjöng med i låten! Hahaha :D

2008-11-11 @ 13:54:51

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0