ARGHHHHHHHHHHHHHH

Tja tja tja! Idag har vart en helt ok dag. Trodde det skulle bli roligare att komma tillbaka till skolan men allt var bara skit! Det gick inte helt som jag ville och jag måste läsa den jävla engelska boken. Och smart som jag är har jag fått låna en cepe bok av malin som tar 1000 år att läsa. Jag har hittills läst 60 sidor, och det på ca 3 timmar lr nåt.
Åhhh så jävla pissed. Hoppas er dag har vart bättre än min.
Imon har jag sovmorgon tills typ 12.30 vilket känns as gött. Känns som jag inte fått sova ut heeelt på lovet. Ska nog vakna tidigare o läsa den jääävla boken!
Förlåt, anger management. Men hey, det är det bloggen är till för.  Läs inte vidare om du inte gillar det.
Hihi , nu ska jag dra vidare o se på My name is Earl.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0