Can´t escape life


Jag orkar värkligen inte!! Jag kommer snart sprängas av ilska. Jag förstår inte hur man kan göra såhär! Helt jävla förbannad blir jag. Mina ben skakar och hjärtat bultar jätte snabbt, jag kan knappt skriva, så jävla arg är jag!
Hur fan kan man kalla detta för vänskap när jag gång på gång blir sviken.
Jag bryr mig fan inte längre om att vara populär, jag vill helt enkelt ha rad jätte fina, pålitliga vänner man faktist kan lita på..och ibland så känns det att de vännerna jag har inte räcker till.. att det bara är på låtsas, att det är en jävla stor lögn! Alltihop..
Jag tror aldrig vi har bråkat om sånna här seriösa saker, men det är inte mitt fucking fel! Jag tar upp det jag har problem med och just nu är du problemet. Varför kan du inte bry dig om mig nån jävla gång?! Jag gör allt för dig, jag lever typ för dig men du bara sviker mig.
Jag tänker inte ta mig in på detaljer här på bloggen för jag tycker bara det är onödigt. Men jag tycker värkligen att du ska tänka om för snart kanske du förlorar mig. Det är inte första gången jag säger det så tänk på det!
Ja vad mer ska jag säga.. jag har slösat ca 1 timme på onödigt tjaffs och nu sitter jag och skakar. 1 timme av min tid åt att plugga biologi har gått. Jag vill bara skolka skolan och typ sova bort dagarna, men så funkar det inte. Får helt enkelt bita ihop och låtsas som ingenting.
Jag vill bara gråta men det kommer inga tårar.
Jag har gått runt o mått dåligt ett bra tag nu och jag vet inte om det blir bättre snart. Jag vill ha en turnaround i mitt liv. Jag behöver en förrendring, för så som jag mår är inte hälsosamt! Visa din uppskattning, för ibland känner jag mig värdelös!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0