Disco heat

Hoho vilken helg! Att allt kan gå från att vara super bra till botten? Allt allt sedan kan gå från botten till toppen. Äsh det löser sig, det gör det alltid! Det är mitt motto i livet liksom. Allt fixar sig liksom, vare sig man tror dt eller ej. Nu sitter jag och pluggar kemi och engelska glosor. 100 ord för Audrey, jag är lite sen med dem men det är sånt man får fixa helt enkelt. Dessutom är min engelska inget o leka med så jag tror jag kan dem :D

Här kommer min lista på helgens mest sönderspelade musik:
-Per Gessle- Silly Really
-Calvin Harris - Acceptable in the 80´s (tack Lisa)
-Darin feat Cat Deluna- breathing your love

Alltså vad fan är detta? Inte likt Anastasia alls! Sån här musik gillade jag inte innan sommaren. Tänk att man kan gå från att vara ett stort Led Zeppelin och Rolling stones fan till att börja lyssna på per gessle o darin? Men som sagt, saker kan förrendras på ett ögonblick. Dessutom har det blivit ganska positivt eftersom jag har blivit en musik allätare. Dock hatar jag fortfarande hiphop stort. Förlåt Silvia XD

Ännu en gång, förlåt att jag e sen med bilderna men det kommer! Måste ju prioritera. Just nu är det kemin och engelskan. Ta hand om er kompisar, pusspuss!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0