Do it!

Bläää, vaknade 7 imorse och kände att halsen gjorde ap ont! Så nu har jag bara degat hela dagen o tittat på mtv. Har massa läxa o göra också, svenska, engelska, ryska och hade tänkt att plugga matte. Nu orkar jag dock inte göra nått av det.
Ska däremot vinterpimpa min kalender lite. Printa lite bilder ock pyssla till det ordentligt. Den gamla pimpningen känns för somrig nu.
Och sen när det blir ännu kallare vinterdagar kan man alltid byta ut den vintriga mot den lite somrigare för att se fram emot sommaren lite mer och för att få bättre inställning till vintern.
Åh fan , jag har hört att vissa redan fått ut intresseanmälan om att åka till Rotenburg igen och jag vet inte SKA JAG ÅKA? Det var en riktigt rolig upplevelse och det var riktigt trevligt att slippa skolan och all skit i 1 vecka. Jag kan påstå att jag nästan bara har bra minnen därifrån.
Det dampigaste var när Erikas tysk sa att hans mammas mat var bättre än min tysks. Hahah kommer ihåg när vi gick på vår gata och jag o erika o magda snackar svenska, så ropar några tyska killar från ett öppet fönser : Pratar ni svenska? HAHHAHA.
Jag saknar fan Rotenburg. Men det var jobbigt att ha en tysk hemma hos sig. Sen är frågan: ska man välja en kille eller tjej? Tänk så får jag en sån där jobbig brud igen?? Vill ju ha en lite spralligare, lite roligare och lite intressantare person.


Kommentera inlägget här
Postat av: ROTENBURG <3

DU SKA MED!!!!!! It's too good to be missat!!!! :D:D:D

2008-11-26 @ 21:44:19

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0