Höstlov!

Wohoe! sitter och pluggar kemi just nu, riktigt tråkigt kan jag säga. Men vad ska man göra. Dessutom har jag ångest SOM ALLTID! Lovet har gått jätte fort och man har nästan inte märkt att det har vart lov. Sen har man inte fått så mkt gjort, då menar jag skolvis. Annars har jag träffat många gamla kompisar. Träffade ju min äldsta kompis i onsdags, hade inte sett henne sen i sommras typ och så träffade jag och Malin Jonathan samma dag. Satt bla på cafe java ett bra tag.
Sen i torsdags träffade jag och malin tjejerna från gamla klassen och vi fikade på cafe vasa. Sen på fredag gick jag o malin på tjejmiddag/halloween fest ju. På lördagen kanske jag skulle på fest med Joakim men det blev liksom inte av.
Nu får jag fan ta o bota ångesten o forstätta plugga!


Stay tuned on acompletely.blogg.se

pusspuss

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0