I´ve been dying to say this to you..

Hej sötisar! Har ju inte hållt er uppdaterade sen i måndags? eller?
Iallafall så har veckan gått bra. Jag mår typ toppen. Jag tänker bara för mycket på den kommande veckan. Jag tänker alltid på hur det ska bli i förväg. Ska inte hoppas på för mkt. Det har blivit lite av mitt motto. Allt blir så mkt bättre då.

I torsdags var jag och malin och mammsen på göteborgs operan och kollade på Boheme. Den var skit bra, fast lite tasskigt slut med tanke på att hon dör på slutet. Höjdpunkten var ändå när vi stod på 3:e våningen och tittade ut över hamnen, plötstligt ser vi att det snöar! eller rättare sagt haglar. Underbart! Jag har längtat efter lite snö faktist!
Sen kl 10 så gick jag o mamma från operan till kungstorget medans snön bara föll, underbar kvällspromenad på stan fick man oxå.

I dag har varit en hur mysig dag som hellst. Skolan var ok, jag är helnöjd med mitt biologi prov men jag vet att jag kommer göra typ minst 100 gånger bättre ifrån mig nästa gång. Hahaha
Var med Malin på stan en snutt och så stötte vi på Lisa o Julia hela tiden som vi hade sagt hej då till flera gånger.

Senare på eftermiddagen hoppade jag på vagnen till linne och satte mig på bussen där jag mötte upp Malin. Gick till Liseberg nämligen. Super mysigt med julstämning och allt. Drack varm choklad och åt skit god souvas. Blev lite kallt men det mysigaste var ändå när det började snöa!
Sen fick vi sms från lisan som skulle på vattenpipscafe med sushi o julia. Aahh, det får bli nästa fredag istället. Nån som vill hänga med?
I vilket fall som hellst så blir det alladin eller cello nästa vecka. Chill



Kommentera inlägget här
Postat av: lisa

shit vilka härliga bilder :D är det riktig snö?

2008-11-23 @ 19:56:29

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0