**** Kills slowly

Jag vet ej om jag vill skratta eller gråta. Mitt humör är lite halvt nere men ändå skrattar jag 24/7 för att inte tänka negativt. Det finns så mkt saker i mitt huvud just nu. 1 sak som snurrar runt i mitt huvud hela tiden och som alltid förföljer mig, var jag än vänder mig. I drömmarna, i verkligheten, överallt! Jag vet att det aldrig kommer bli bra. Jag tror att det är illusioner, för det kan inte vara på riktigt. Jag kan inte berätta för nån om detta..eller jag vågar inte ta upp det ännu en gång med mina närmsta vänner eftersom jag vet att de kommer stötta mig och säga att det inte är hela världen och att det löser sig och att sånt inte spelar roll men det gör det ju visst. Mina föreldrar e delvis inblandade..eller det är mest på grund av dem jag får dessa tankar. Jag önskar att jag slapp tänka så här på grund av dem men de är ändå mina föreldrar så det går inte riktigt ihop.
Jag kan relatera en hel del till vad vi snackar om på psykologi lektionerna som tex att det är Detet som drar mig till det, Överjaget som säger nej!! det är fel men det är ändå Jaget som avgör. Sanningen är ändå, att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Jag vill slippa tänka så här, jag vill kunna gå fullt ut med detta men jag vet att det inte kommer att gå!! Jag blir så himla glad när allt är bra men sen så i bakhuvudet så snurrar det ändå runt: Vad sysslar du med?? vafan håller du på med?

Release me from this curse im in.
trying to maintain but im struggling.



Kommentera inlägget här
Postat av: Emma

Jag förstår verkligen vad du menar. Jag känner likadant. Jag har så mycket på hjärtat, å på något sätt vill jag få ut det, berätta för någon. Men det går inte för jag vet vad jag kommer få höra... "nej det är inte så" eller "det orndar sig" Jag vet inte vad jag ska ta mig till vistt det finns tusen gånger värre saker, men jag vet inte! Jag känner mig bara lost!

2008-11-27 @ 20:34:11
URL: http://myworldofwhatever.blogg.se/
Postat av: silvia

0704 144 305 - när du vill prata =)

2008-11-27 @ 20:57:31
URL: http://lillakycklingen.blogg.se/
Postat av: J

Du vet att jag alltid kommer älska dig(L)!

2008-11-30 @ 00:15:45

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0