Måndag 17/11

Det du ser är inte alltid som det ser ut, det du hör är inte alltid som det låter.

Så himla sant. Jag har tänkt lite, ibland gömmer man sina riktiga känslor under ytan. Det kanske är självklart för andra att man mår underbart bara för att man ser glad ut, men så är det ju inte alltid.
Hade min första psykologi lektion idag och det var roligt. Ska bli kul o lära känna lite nya människor och lära sig ämnet eftersom det verkar vara väldigt intressant! Läraren var bra och gruppen var mysig. Det kommer säkert bli lyckat det här!

Har pluggat massvis med fysik och ytterst lite tyska. Men det fixar jag, jag gillar ju tyska och det borde ju inte vara så svårt.
Nu är jag riktigt trött, vill ha en riktig slapp helg med film o serie maraton ...men vi får se hur det blir med det. Sen verkar det som att jag ska gå till Göteborgs operan på torsdag o se Boheme. Ska bli kul med en liten kulturell aktivitet som man inte gör så ofta. Vill bara härifrån, från skolan, från skiten, från datorn, bort från allt ! Inte tänka på nått!

Imorgon är den jobbigaste dagen i veckan, Tisdag! Ingen svenska dock så det blir skönt! För övrigt mår jag rätt bra idag och är rätt glad, som vanligt!
Hoppas ni har det lika fint!



Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0