Rolling down my face

Herre jävlar! Kolla in studieplanen nyss, äntligen fattade jag att den ligger på skolplatsen och inte på pingpong! Märkte att jag fick MVG i Ryska A, helt jävla crazy! Jätte glad, that made my day typ.
Idag var jag i skolan i typ 2 timmar, hade biologi prov och de gick la sådär. Sedan stack jag, Lisa o sushi till svenska mässan. Där träffade vi Malin o Madde och sedan förståss resten av gänget; Malin,Sara, Erika o Olivia. Drog runt o snodde godis från alla. Hann dessutom ställa en massa frågor och det var superkul. Nu känns det mkt bättre, allt det där med att studera vidare. Vet precis vad jag vill hålla på med , fast inte vilken inriktning!
Sedan stack vi 3 till 14 kvadrat och köpte med oss thai som vi tog med oss o käka i nordstan. As gott, min favorit kyckling med ris och cepestark sås med limeblad o massa annat gott!
Det var tänkt att vi skulle ut ikväll på partey hos en killkompis men det kändes inte rätt. Tror inte ens jag får gå ut ikväll. Bäää.

Fyfan vilken vecka det har varit, Kemi och biologi prov,tjaffs, missförstånd, tårar och skratt. Helt jävla underbar kombination, inte sant?
Jag hoppas att allt blir bättre nästa vecka men jag ska inte hoppas på för mycket, det kan lika gärna gå hur fel som helst! Och faaan vad jag inte känner nån uppskattning från nån just nu. Isåfall bara från folket i klassen, för när man är med dem glömmer man alla problem och allt känns så himla mycket bättre.
Jag känner speciellt inte nån uppskattning från DIG, känn er inte träffade men en person vet precis vem jag snackar om! Tänk om, du säger att du inte menar nått, att du visst bryr dig, att du inte vill att det ska bli såhär. Men du visar ju det för fan inte ett skvatt! Du fortsätter gång på gång göra samma skit mot mig! Jag pallar inte mer.. det är du som bestämmer och medans du bestämmer vem som är viktigast för dig, kanske jag bara lägger ner allt och slutar bry mig om dig över huvudtaget! Du ska veta, att du aldrig har sårat mig så här..

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0