Tisdag 04/11

Hej hej hej! Idag är jag typ super glad. Fatta vad humöret kan förrendras på 1 dag. Slutade dock rätt sent idag, vilket är för jävligt men jag hade ju sovmorgon så jag ska inte klaga.
Håller på att läsa engelska boken och jag pallar värkligen inte! 3 timmars bokanalys på torsdag. Det känns som jag kommer få läsa en sammanfattning av boken istället. För den är värkligen svår. Varför valde jag just Jane Austen??
Äsh till nått helt annat, jag måste berätta att jag älskar min klass. Den här klassen är värkligen 1000 gånger goare än min gamla!

Ibland så gör vi bodyart på Sushis kropp o då kan det se ut såhär. Haha

Kommentera inlägget här
Postat av: Victooor

Heyheyhey ;) den här sidan får jag lägga till mina favoriter

2008-11-04 @ 21:24:42
Postat av: lisa

HÄRLIGT stacy :D jag med, vi har kuuul! pussss på're!

2008-11-04 @ 21:33:10

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0