In the summer time..

okej, enough med massa skit inlägg med töntiga musiklyrics. Nu ska det komma äkta vara!
Iaf, jag hatar måndagar! jag hatar hatar hatar hatar måndagar.. iaf för det mesta. Idag är en sån där hata hata hata dag! Jag sitter alltid och hoppas på bra saker inför måndagen men allt blir bara så skit. Fuck asså! Det ända som gjorde dagen lite bättre var att det började snöa, igen!! :D
Nu har jag inga förhoppningar på morgondagen alls! Fan jag börjar hata vintern, visst jag älskar snön..men stämmingen blir så dåligt när det är vinter. Okej, vi skrattar 24/7 men ändåååååååå!
Ge mig fucking sommar så jag kan bli glad igen!


Kommentera inlägget här
Postat av: Julia

ooh gillar din bloggs layout!

2008-11-25 @ 15:16:33
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhh vad jag längtar till Mars! Då det börjar bli varmt å skönt! Å i maj ska jag till frankrike! Tänk dig frankrike på våren :O Å så kommer sommaren snart efter våren! :D Men tiden går snabbt ska du se, å vintern kommer varje år hur mycket du än hatar den!

2008-11-26 @ 23:37:17
URL: http://myworldofwhatever.blogg.se/

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0