Where did we go wrong?

But now the seasons changing
Everythings been rearranging and
your words just seem so cold
To busy to do the things we use to
It ain't the same anymore
Baby we can't deny
What we had it was right for so long
Where did we go wrong?
So let's try to replay all these magical days
'Cause we've been trough the grey
cancel stormclouds away

Ibland känns det som jag håller på att förlora dig. Så som du beter dig i vissa moment får mig att bli riktigt besviken på dig. Känns som vi håller på att tappa varandra. Det vill jag så klart inte, men jag är iaf den som inser verkligheten, du verkar däremot ta mig för givet. Tänk så försvinner jag bara en vacker dag. Tro inte att jag kommer stå ut med detta hur länge som hellst. Det gör jäävligt ont att skriva detta men det är sant. Tänk så blir jag påkörd av en bil imorgon? Tänk så dör jag i nån random spårvagnsolycka? Tänk så blir jag ihjälslagen på vägen hem eller misshandlad och våldtagen.. kommer du tycka mer synd om mig då?
Jag mår inte bra just nu.. men försöker hålla det inom mig så gott som det går. Dock kan ibland detta leende vara påklistrat. Iaf när jag är med dig..
Det känns så mycket lättare när vi inte umgås eftersom jag slipper tänka på all skit. Men när vi väl umgås så mår jag inte bra. Jag ser att nått inte stämmer. Något är inte rätt. Igår brast allt inom mig. Jag hade så mycket olika känslor inom mig och kunde inte hålla igen. Jag grät i typ 1 minut men sen fick man dra igen dragkedjan och låtsas som inget hade hänt och försöka se glad ut hela kvällen, när man faktist inte var det.
Jag hoppas verkligen inte att vår vänskap blir förstörd eftersom jag behöver dig. Du har funnits här för mig i ca 1.5 år och jag vill inte att allt ska gå åt spillo.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0