Always All Ways (Apologies, Glances And Messed Up Chances)


Förlåt för dålig uppdatering men jag har haft lite tid för mig själv, sovit ut o så. Det behövdes. Jag har varit supertrött på senaste tiden. Imorgon ska jag till skolan runt halv 9. Skönt. Sen blir det inte en enda lektion. Jag ska nämligen hålla hus i ryska cafét. Det blir nice.
Bilderna är på Natalia Vodianova för Britiska Vogue, Mars 2009. På tal om ryssland liksom. Jag har börjat gilla henne mer och mer. Tyckte inte hon var så himla speciell innan förutom att hon gifte sig jätte rikt med en lord och hade en tuff barndom där hon tex fick sälja frukt på gatorna med sin mamma för att kunna köpa mat eller betala hyran.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0