Boooookksss!

DAMN, boys and girls vad trött jag är! Idag var min första dag på sjukhemet och jag har fan as ont i fötterna. Men jag tyckte det var helt okej och absolut inte äckligt eller svårt som många tror.
Sitter med en kopp grönt te och ballerina minimuffins..( och jag kan fan inte stoppa mig, jag åt nyss nästan ett helt paket..alltså 6 st, de e fan sjukt). Jag är nästan lite lik Tara i boken jag läser nu, hon bara äter och äter och till slut blir hon förvånad att hon gått upp från storlek 36 till 42. Tur att jag inte går upp i vikt så lätt då.


Här är några av böckerna jag har läst på senaste tiden. Sophie Kinsella, en favorit och såklart.. Marian Keyes som jag tycker skriver fantastiskt roliga böcker. Läser just Sista Chansen av henne och det är faktist lite som en flyktväg, från vardagen.. att fastna med näsan i en bok.
Puss på er

Kommentera inlägget här
Postat av: madde

tihi, kikar i din blogg lite da och da och nu fick jag en massa boktips ju :) jag laser faktiskt Champangeflickan just nu och den verkar bra! :) far be dig om mer rekommendationer i sommar nar man ska ligga och pressa i solen hela dagarna langa :) puss pa dig ses snaaaart

2009-04-13 @ 17:56:35

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0