Electric feeeeeel!

Heeej GIIRLS!
Fyfan vilken galen helg. I fredags blev det slottskogen med mina flickor och så kom ett helt gäng med pojkar också. E´s brors kompisar. Det var bongo musik och grillning och massa fina människor. Underbart!
På lördagen var jag ute och gjorde lite shopping med mamma på morgonen och hämtade upp lite saker på posten. :D Massa fint fick jag hem! Det känns som det blir mer och mer shopping genom nätet, bättre och smidigare och det bästa- ovanliga och snygga kläder.
Åkte förbi bibblan och låna bok till engelskan som jag måste läsa klart tills på torsdag typ. Sedan satt jag ute på altanen och läste och solade och jag tror faktist att jag redan har fått lite färg. Sedan blev det duscha, packa och åka till L. Fixade allt i lägenheten men det gjordes under ett stressigt förhållande. Fick klart allt och sedan började folket komma in. Vi dansade, pratade, åt god mat men framför allt söp vi skallarna av oss ute på L´s balkong. Jobbigt nog var hennes granne tvungen att sitta ute med sin dejt och typ titta på oss. L var klädd som en 60 tals prinsessa med glitter överallt. Jag var 70tals junkie och J var 80tals discopärla, inget vi planerade, det bara blev så!
Nu sitter jag och håller på med lite kemi, snart kommer L och vi ska få klart på den här äckliga labbrapporten som jag inte orkar kämpa mig med längre.
Bilder kommer nån gång snart. Jag har massa bilder från flera tillfällen. Puss och kram, skummbananaananan!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0