Kalla mig bög

Hej mina kära vänner! Förra veckan gick fort. Det var födelsedag,prov, massa plugg och mycket tid ute i solen. Nu är det redan tisdag och imon har jag prov i fysik B. Ska bli spännande att se vad jag har lärt mig och hur mycket som har fastnat, jag tänker inte ta detta på stort allvar eftersom jag inte har ork till det just nu.
Just nu sitter jag och lyssnar på Kalla Mig på repeat och gissa vad?.. konstigt nog får jag nästan tårar av låten (den har vart min favoritlåt ett jävla bra tag nu). Jag har aldrig gråtit när jag hört låten  fastän den har världens sorgligaste text. Jag har alltid blivit glad av låten (konstigt  nog)

"Så simpel som jag är, kan jag inte förstå hur ska jag bära mig åt för allt blir fel .Och hur du ser på mig stämmer ganska bra med hur jag ser på mig, så kalla mig cp kalla, mig bög. Det kanske är fel men en bra metafor för den jag är, det jag är......"

För övrigt längtar jag till helgen eftersom denna veckan har hittils varit och kommer bli ännu mer kämpig. Jag orkar inte, jag vill att allt ska bli som vanligt igen!
Jag har verkligen slut på ord, ännu en gång fejkar jag på en mask i ansiktet och blir mitt gladaste jag. Det är jobbigt, idag orkade jag inte.. jag ville bara sova på mattelektionen och det ända som piggade upp var musik från L´s ipod.
Resten av dagen var jag uppe i varv och hade verkligen jätte skoj vilket inte var särskilt bra eftersom jag inte kunde konsentrera mig på fysikpluggandet när jag väl var hemma.Så jag tränade, plugga lite och kolla på tv.
Tack!

Kommentera inlägget här
Postat av: Sofie

ååh mindre än två månader kvar till sommarlovet!! håll ut tills dess =)

Postat av: Sofie

haha jag har redan kommenterat på detta ju... måste bara fråga en sak :P

du la upp en bild för ett tag sen på ett 'smycke' som du hade på ryggen som gick uppöver axlarna och sedan ner över framsidan av torson. den var i silver. vart köpte du den!? hemskt snygg 8D


Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0