OH fuck U

Jag måste berätta att jag har haft en fantastisk dag. Vi hade vår skolas dag idag och det var massa aktivitetet på G. Super trevligt med musik, god mat och trevligt folk. Sedan blev det fika i Vasa och promenad i Haga med bästa R och L. Hittade faktist en underbar klocka på second hand också. Super nöjd, måste bara ta reda på hur man byter batteri, annars är den fin att titta på eller ha på armen ändå. Sedan gick vi mot masthugget och majorna. Vi la oss utanför sjöfartsmuseet till slut. Fint! Sedan kom jag hem och hade ändå en stor fet klump inuti mig. Jag är ledsen men jag vet inte för vad. Det är oförklarligt. Jag är ledsen nånstans, djupt, djupt, djupt inom mig. Det varken syns eller känns men jag vet att jag är sårad. Om någon ändå kunde förstå, tänka och och ändra situationen.. men jag tror det inte går. Nu ska jag lägga mig och gråta en skvätt, skriva dagbok och kanske läsa ett kapitell eller två. Godnatt, tack för en underbar dag! :) Jag var glad så länge det varade.


Crispy Strauters på scen för er som undrar. Sjukt bra!

Kommentera inlägget här
Postat av: Madde

Ahh, sa fina bilder!! :) Halsa Lisa!

Jag saknar dig min van! Men nu ar det bara 21 dagar tills jag kommer hem! Pussss pa dig hjartat

2009-04-30 @ 23:10:26
URL: http://mbromander.blogg.se/

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0