The moons, birds and monsters!!

Hej kompisar! Vaknade rätt tidigt idag, runt 10 ( det är faktist lov) och tog mig en god frukost! Sedan fick jag skjuts till torget där jag köpte lite gojs till ett speciellt tillfälle höhö, sen blev det promenad hem. Doh jag var nära på att grillas till stans köttbit i solen. Sen kom jag hem och tog ett snack med pappsen om resan och hur det blir med arvika osv, men allt fixar sig minsann!
Nu ska jag sätta mig ner och göra lite biologi som jag har kämpat med de senaste 3 dagarna. Och slutligen läsa ännu en bok som jag påbörjat, ännu en gång - Marian Keys! Har jag sagt att jag älskar hennes böcker?
Läser nu "När Lucy Sullivan skulle gifta sig", otroligt seg bok i början men med en riktigt knasig vändning!!
Här kommer lite bilder när jag och familjen käka ute nån gång denna veckan..


     Mätt och belåten                  Dags att sova?

Kommentera inlägget här
Postat av: madde

ahhhh. jag ALSKAR marian keyes ocksa!! har typ last alla hennes bocker. haha. har en massa hemma som du kan lana precis nar du vill. nar jag kommer hem fran usa da :) snart! saknar dig sotis! <3

2009-04-13 @ 17:52:02

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0