Uhn tisss!

Ja, så här går det när man får för lite sömn, stressar och är orolig. Jo.. man blir sjuk. Jag har jätte ont i halsen och har knappt kunnat sova i natt. Är snuvig, har ont i huvudet och har feber. Jag har även spytt och känner mig trött och hängig.. vi kan bara sammanfatta att jag har alla möjliga symptom som indikerar på virus eller förkylning.

Önskar att vädret kunde vara lite finare och förkylningen borta eftersom det är lov och jag vill ut!

Kommentera inlägget här
Postat av: Sophie

åh, krya på dig. har varit sjuk sedan förra torsdagen med en virusinfektion. dock har jag inte spytt, stackars dig :( ha en fiin påsk du! kramiss

2009-04-03 @ 21:13:15
URL: http://welcometomymasquerade.blogspot.com/

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0