Aint no sunshine when it rains

Ser ni? Vad var det jag sa? DET ÄR SOL UTE! Igår var det skittråkigt väder och jag var pretty down så jag tog mig en sväng in till stan för att träffa lite girls. Fick en finfin födelsedagspresent och fikade på Frank´s.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Hade lite planer men jag orkar typ inte så jag ska försöka övertala mammi att åka runt och kolla på en ny laptop till mig. Jag är riktigt sugen på en HP men vi får se :)
Imon ska vi nog till Lisa #2 på fest. Skulle vara överraskning för J men vi kunde inte hålla oss. Jaja, nu ska jag ut och njuta av solen.
PEACE!

Bild : knightcat

Kommentera inlägget här
Postat av: erika

Äntligen en dag med fint väder! :D

<3

2009-08-05 @ 22:07:13
URL: http://erikaeveryday.blogg.se/

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0