I just want to live on my desire

Guten Morgen på er! Guud vad jag njuter av det fina väder. ÄNTLIGEN är det shorts som gäller. Har suttit och stekt min kropp i sololja på altanen i ca 1timma nu så jag tar en liten paus så jag inte får solsting typ. Enligt smhi så ska det vara 30 grader idag.
Har suttit och lyssnat på musik och läst lite ur min skittråkiga bok. Det får bli en annan snart. Har inte läst nån bok på en hel månad! Förra sommaren läste jag fan 5! Whatever. Ska ut och få min sista dos av schtek innan jag dushar, fixar mig och drar in till stan för att träffa tjejerna. Sedan blir det party hos L ikväll! På med klackarna bara! Vi drar ett streck över alla höst kläder och slänger på oss något som visar lite mer hud och jag skippar nog mina nördbillz och kör på raybans istället! PEACE!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0