Medelhavsvärmen verkligen påväg hit???


Helllooo boys n girls. Jag tror att goda nyheter är på väg hitåt. Alltså fint väder. Jag är ju väderflickan #1 och gillar att hålla mig uppdaterad genom smhi´s hemsida. Jag borde bli typ meterolog, eller heter det så? Jo det gör det väl!
För övrigt så jobbade jag igår. Första gången under detta fina sommarlov. Tror inte det blir nått mer dock, det vara bara för att de var så jävla mycket folk pga jävla fucking U2! Träffade iaf upp L och fick äntligen träffa J igen! Sen mötte vi upp M och fikade på Vanilj, typ mysigaste cafét i stan. Satt där tills det stängde. Sen fick vi för oss att vi skulle ha pizza och det var typ sent så allt var stängt så vi gick runt på andra långgatan runt halv 11 och leta pizza ställe. HAHA, allt var så klart stängt så det fick bli japanskt/kebabtallrik. YEAH! Sen satt vi uppe och kolla på en grym film och somnade sent. Idag har vart så jävla segt, har aldrig haft en sån här seg dag. Tiden bara swiiisssha förbi och man hann typ inte göra ett pisss!
Whatever, nu ska jag sova. Jag får typ ångest. GONATT!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0