Bildbomb!


Innan Maggio

Sjukt mkt snyggare i verkligheten

Mina girls

Lisen och jag

Ölpaus + återförening med massa folk

Fab 4
 
Träffade även Malin och Malin

Haha dubbeldejt på G

Mja, vi hade det riktigt trevligt igår

Junior Boys

Träffa Kajsa från Arvika och dansade med en konstig snubbe hahaha


Veronica Maggio, Navid Modiri och gudarna & Junior boys! Alla tre var sjukt bra! Maggio var dock bäst och den enda beskrivningen som finns: jag fick rysningar genom hela kroppen och håret reste sig nästan av glädje och välbehag. Idag har jag varit duktig och pluggat, lite senare ska jag in och se Markus Krunegård med folks..det blev inte Maggio igen på Deep. Lär ju ångra det sen men vad gör det om 100 år!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0