Automatic lover



Jahopp, har inte bloggat på 6 dagar. Ganska länge måste jag säga,men jag har haft andra viktigare saker för mig. Jag har tagit vara på sommarlovet till 100! Nu är det bara 5 dagar kvar tills skolan börjar och jag har ingen ångest alls...
Jag har umgåtts med underbara människor, shoppat, solat och haft det allämänt underbart. Jag har helt enkelt svävat på moln.
Igår låg jag och Lisen på en klippa i saltholmen och solade hela dagen. Vi låg och pratade ut om ALLT, mumsade på godis och åt mat. Sedan blev det tråkigt så vi började sjunga med massa låtar av Asher Roth som vi för nån konstig anledning börjat gilla ett tag sen. Tyvärr sjöng vi inte särskilt fint men vi rappade ganska bra, haha! Och vi fick nog sommarens sista solbränna. Ganska tragiskt. Ussssh!
Idag blir det antagligen Nrj in the park och fira M´s födelsedag och sedan ska de nog gå ut men jag skippar det, kan ju inte dricka på grund av att jag går på penicilin mot urinvägsinfektion som jag inte har lyckats bli av med sedan jag kom tillbaka från Arvika. Skit jobbbbigt :(
Nu ska jag dusha och sen ska jag nog lägga mig ner och läsa, om jag nu har ork.

Kommentera inlägget här
Postat av: lisa

she don't want a man man, she just want's to dance on the daaaaancefloor! :D

2009-08-23 @ 22:38:52
Postat av: Johan

Nähädu Stacy nu har det gått för lång tid igen! jag som trogen läsare börjar tappa tålamodet här borta :O

2009-09-02 @ 18:27:58
URL: http://www.johnlemon.se

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0