i feel it all!

Haha, jag satt och bläddrade lite i bloggen och såg ett mönster. Vafan har hänt på senaste? Det går neråt! De senaste inläggen har vart så jävla DEPPIGA! Vad är problemet? Jag har ju inte direkt vart deppig utan glad och sprallig som jag alltid är. Men det känns som jag bara skriver här när jag mår dåligt eller vill skriva av mig. Jag borde börja skriva när jag mår bra och berätta om alla positiva saker istället. Men då har man ju inte tid att sitta och skriva här om hur fucking bra man mår, utan istället skriver man när man mår sämre. Äsh, det får bli ändring på det där. I vilket fall som helst så längtar jag tills imon eftersom det ska tydligen bli bättre väder.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0