Adrian Lux, Florens, Rebecca och Fiona...och VI! :D







Vilken bra kväll det var igår. Började på queen där jag snabbt blev onykter. Hela klassen var där. Det var fan riktigt nice att samla ihop alla i en stor klump och bara umgås. Madde, Ruben och de andra flickorna kom också dit och senare gick vi vidare till Belle och dansade med Adrian Lux (som vi för övrigt såg på Arvika) och Florens + Rebecca och Fiona. Helt jävla underbart!
Vi stod på scen och dansade med Florens och Adrian men jag mådde inte helt bra kan jag säga. Det blev en blanding av allt möjligt och orsakade en rejäl fylla. Riktigt synd att Adrian inte ville spela sin hit Strawberry när jag frågade. Skit oxå! Den e ju så jävla mysig!



Adrian Lux med Name the Pet som spelade på Marie Lavaue när vi var där.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0