I just wanna make love to you for twenty four hours or more. or more


Äntligen helg. Jag har sett fram emot helgen så jävla länge. Veckan har varit otroligt hektisk med tal, inlämningar och massa annan skit. Nästa vecka blir ännu mer heltisk. Får se till att stå ut. Nu är det bara 1 vecka kvar liksom.
Igår blev det julklappsshoppning och mys. Idag stannar jag hemma. Har varit på stan en stund och sen åkte jag hem och sov. Sov i totalt 3 timmar vilket var superskönt. Behövdes verkligen. Snart blir det Paradise Hotel och min säng. Imorgon ska jag förmodigen åka och kolla på en skönare och bredare säng. Min madrass är för mjuk och jag får då ont i ryggen och axlarna, tycker till och med att sätena på spårvagnen är obekväma nu förtiden eftersom jag har så fruktansvärt ont.
Jag tycker det är så skönt att jag inte har varit ute på två veckor. Duktigt!

Kommentera inlägget här
Postat av: sophie

auw, fin bild. lycka till med allt och jobba inte ihjäl dig, snart är det över! xx

2009-12-15 @ 01:20:27
URL: http://goldentrasch.blogspot.com

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0