GOTTTTTTTTTTTTTTT NYTTTTTTTTTT ÅRRRRRRRRRR!! 2010!!!!

Sammanfattning av 2009

Januari
Det var väl ungefär här jag började umgås med L och J mer och mer.


Det var en tid då jag faktist insåg saker och ting och började tänka på ett helt annat sätt vilket ledde till en hel del förändringar.

Februari

Februari månad gjorde jag ganska händelserik med tanke på hur tråkig denna månaden vanligtvis brukar vara. Det blev biobesök med boysen, krök och fyllefaces i snön.

Jag och viktor efter ett spontant biobesök med pojkarna från klassen.

Tiden då jag såg ut ungefär såhär. Sur? Arg?

En kväll då vi drack drinkar och hade fyrmannapartey!

Hottade upp mig lite också.

Jag bidrog med vodka.

Firade en vacker dams födelsedag en gång i februari.

Det blev alltså en fyllemånad.

Mars

Tjenare kungen!

Vi var ganska rock´n roll, som vanligt.

Jag förgyllde hvitfeldtska med mitt leende och mina skratt.

Mina flickor låg i ett badkar en gång.

Arvika biljetten köptes

Farbrors restaurang besöktes flitigt och på den tiden gillade jag även att ta kort på min tsatziki och klyftpotatis.

Jag och Lisa blev grymma labpartners.

Det började bli varmare och hvitfeldtskas portar värmde våra vinterkalla kroppar.

April

Lisa lekte modell på sin fritid

Jag lekte också modell

Vi köpte ny bil

Lisa min prinsessa fyllde 18!

Detta firades med Glamourfylld fest!!

Vi tog oss ut till slottskogen på kvällarna för att avnjuta några öl.
Lisa lyckades alltis ragga upp en pojke eller två. (HAHA)

Vi var på grisfest på valborg



Alla var rädda för svininfluensan och slutade äta gris. Jag var modig nog att äta halvrått kött införd i vikingahatt.





Maj


Vi samlades med tjejerna för att mysa i slottskogen men fick även besök av ett gäng pojkar.

Vi stod på läktaren och hejade på Hvitfeldtska. Fotboll 

riktiga supporters!

Badade för första gången i år. Den 27 maj under biologi utflykten.

Juni


utgång med klassen innan avslutningen

3ornas student. jävligt bakis dagen efter. Mys



Vi var på picnic festivalen och dagen därpå var jag och Julia med i tidningen.

Skolavslutning. Lite rockigare utstyrsel

Jag och några goa pojkar och flickor blev tagna på bar gärning av polisen på skolavslutningen i ett segelförråd.

Vi bilade till Ukraina

Vår ganska fina "view" från vår snygga lägenhet in tha city. Man märker att man e back in USSR här va?

Hälsade på farfars grav.


Juli

I juli hamnade vi på Arvikafestivalen och träffade dessa boys.



Veva!

När vi kom hem hamnade jag i en liten sommar depression. Skaffade nya brillzz


umgicks med fina människor när vädret var fint.



Jag fyllde 18




Det blev utångar hit och dit



Augusti


Vännerna samlade

Vänner =)

Öldrickande

Kulturkalaset


Malin fyllde 18

Ekis fyllde 18


September




Hvitfeldtska gänget hälsade på våra tyska vänner. Jag, Hilda, Lisa, Astrid, Joakim och Johan alltid på G.


Vi tittade på Håkan.


Det var krök hemma hos mig.

Firade fina Lina

Oktober



Vi festade en del.

Skojade till det en del i skolan oxå.

Jag och lisa stack till Stockholm i 5 dagar

November

Råkade färga håret svart

Alltid lika roligt med er =)

Firade Julia!


Såg The Teenagers live!!!!

Nån utgång

December




December var otroligt stressigt men samtidigt mysigt och kul. Skolskiten avslutades med en skön utgång med klassen och några sköna brudar.
Sedan var det bara hemma mys och lite andra trevliga saker som hände. Har dock inga bilder.

Hoppas 2010 blir lika bra som 2009 var. Detta året har varit helt jävla fantastiskt. Tack till alla som har bidragit till ett helt underbart år. Känn er träffade. Trots all drama, alla bråk, tjaffs och missförstånd har jag lärt mig flera läxor. Jag har blivit starkare, växt som person och utvecklats till det förhoppningsvis bättre. Nu ser jag fram emot förrändringar i mitt liv gällande kärlek, pengar, skola och lycka. Tack till alla som bidragit med kärlek, till alla er som skapat lyckliga stunder, till alla er som varit där för mig när jag behövt det som mest, till alla er som lyssnat, nickat och hjälpt mig vid svåra stunder. Nu lägger vi 2009 bakom oss och börjar med en fräsh start. Låt oss göra 2010 minst lika bra, förhoppningsvis rätt så dramafritt och jag citerar mig själv: "FANFUCKINGTASTIC"
Stora nyårskramar och många kindpussar till alla fina människor där ute =)
GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Kommentera inlägget här
Postat av: Lisa

Jag älskar din nostalgitripp á la 09!!!!!! och så älskar jag dig!!! och vårt år!! och vårt kommande år!!!!

2010-01-04 @ 18:09:10
Postat av: majs

tack själv för ett underbart år, och tack för att du finns och är en så fin vän! 2010 here we comeeeee <3

2010-01-05 @ 14:53:15

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0