When you're alone, do you let go? Are you wild 'n' willin' or is it just for show?


Jag är så otroligt trött. Jag har fruktansvärt ont i benen och känner att jag inte orkar. Jag har haft dans på idrottslektionen vilket antagligen är anledningen till min trötthet. Jag blev helt utmattad efteråt eftersom jag satsade hårt. Efteråt hade jag tal i engelskan. Jag hoppas jag klarar engelska C kursen lika bra som B. Engelska är ju trots allt inte ett svårt ämne. Jag fick dock panik mitt i talet och fick avbryta lite. Inga konstigheter. Sedan körde jag precis så som det var tänkt.
Borde egentligen ha börjat skriva min personal statement som ska in på fredag men hade inte ork till det så det blev tv-tittande. Kan bara inte slita mig ifrån Paradise Hotel. Jag ska läsa Snabba Cash nu och sedan ska jag nana jätte sött.
Imorgon går jag i skolan mellan 8 och 6. Fyfan vad utmattande. Dead or alive, det är frågan.. undrar om jag klarar mig hem.
Längtar till fredagen. Det blir lucia i skolan, julshopping och förhoppningsvis fika med Lisa. Vi har nämligen inga lektioner. Ser fram emot helgen så otroligt mycket, jag behöver avslappning till max. Blir antagligen ingen utgång denna helgen heller. Jag orkar inte med tanke på att jag har 1 bok att läsa ut,1 tal att hålla, 2 prov och 1 inlämning nästa vecka.
Gonatt pojkar och flickor. Vi ses väl i vimmlet en annan gång.



Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0