I can´t get enough. From my hands to my feet.



Sådär! Nu är allt avklarat och jag känner mig fri som en jävla bird. Nu har jag tagit hand om mitt yttre med tanke på att jag sett ut som ett lik de senaste 2 veckorna. Det har blivit hårinpackning och ansiktsmask och sol. Snart ska jag in i dushen och fräsha till mig. Imorgon är det skolavslutning med Görans enorma hembakade pepparkakor och julmust. Sedan blir det vasakyrkan och musik. Sedan vet jag inte riktigt vad som händer, hänga med tjejerna en stund antagligen.
Ni får ursäkta mig.Bloggen har enbart handlat om school-life på senaste och det måste ju vara fruktansvärt tråkigt för er läsare. Men jag har haft lite bloggtorka på senaste. Men nu är det jullov och jag har all tid i världen. Det blir både matteplugg med privatlärare, julfirande, projektarbetesjobbande, festande, nyårsfirande och fyrvärkerier på alla plan. Imorgon är det tänkt att jag ska ut och partilera. Har ni vägarna förbi stan får ni minsann slå en pling tycker jag.
Nu ska jag fortsätta gå runt med min hårinpackning och dansa till Def Leppards "Pour some sugar on me" och låta tankarna flyga åt alla håll till "Love bites".  Sedan blir det dush och PARADISE HOTEL som börjar bli riktigt jävla intressant.
PUSSKRAM!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0