I didn't know where this was going ,when you kissed me -Are you mine? Are you mine?


Om några timmar kommer mina parents hem från sin långa semester. Jag har saknat dem ganska mycket kan jag säga. Det är jobbigt att bara ha katten här hemma. Det är jobbigt att sova, jobbigt att inte känna någon trygghet.
Nu har jag skrivit klart religionsarbetet. Jag var hemma från skolan idag igen. Jag sov till 15.00.. är jag sjuk? vad fan e det för fel på mig? Jag sover aldrig så länge. Men på senaste tiden har jag verkligen kännt att jag behöver vila, sova och sitta hemma för att slippa se på all skit i skolan.
För en stund sen tog jag en varm dusch och kollade på kvällens avsnitt av paradise hotel, som bara blir bättre och bättre! Jag älskar det.
Imorgon blir det skola för mig som vanligt och då kommer jag vara där sammanlagt i 9 timmar. Jag har biologi, religion, håltimma, studiegrupp, håltimma, stresshantering och ryska. Helt okej tycker jag ändå.
Nu ska jag städa undan min feta hög med böcker från päronens säng och flytta in till mitt eget rum igen. Det har blivit ganska dammigt och kallt där inne. Obebott. Jag ska nog se till att höja mysfaktorn där inne. Ta in alla mina kuddar, tända ljus, ställa tillbaka laptopen och lägga ut lite böcker här och där så det ser normalt ut. Kan vara bra att städa min onormalt stora hög med kläder på soffan också. Ibland önskar jag att jag hade mindre kläder..men nää, jag älskar faktist kläder, skor, smycken, jackor och allt annat vackert. Fy vad materiella saker lyfter upp min vardag alltså. Jag mår nästan dåligt när jag skriver det. Fy på mig!
PEACE OUT! BTW.. jag mår bättre idag, förutom en huuuuge jävla huvudvärk som tagit kontroll över skallen.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0