I heard that you were trouble but I couldn't resist


Grattis! Jag är nu klar med stresshateringen och ska nu plugga på biologi. Imorgon går jag i skolan i 10 timmar. Alltså från 8 till 18.00. Fyfan säger jag bara. Sedan är det över. Men nu, fokus!!
Hoppas ni har haft en bra dag, det har iallafall jag. Svenska talet gick bra, engelskan inlämnad och provet gick prima. Super lätt! :)
PEACE!

Kommentera inlägget här
Postat av: Viktor

YOU GO GIRL!

2009-12-16 @ 22:04:36
Postat av: John Lemon

vi alla är nära slutet! kör hårt och håll dig borta från msn och annat smuts så länge!!!!!!!

2009-12-16 @ 22:17:42
URL: http://www.johnlemon.se

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0