Im gonna LALALA Teach you, im gonna lalalala teach U!




Nitar, Paljetter, Markerade axlar, Bronze-färgat, Militärt, Sönderrivet, Slitet, Skinn, Enkel Bomull. Åh jag gillar det. Balmain lyckas igen. Ready to wear under våren. Jag ska ut och leta militärgröna brallor. Yes! Kolla bara på Freja och Daria Werbowy. Mjau, sexigT!
Måste dessutom tillägga att Carmen Kass och Daria Werbowy är otroligt snygga kvinnor och kanske till och med de perfekta förebilderna, utseendemässigt. Ioförsig är brunetter en favorit, eftersom jag själv är det. Men, jag tänkte påpeka att Carmen och Daria har snygga ben fastän de inte har världens jävla glugg mellan benna, alltså mellanrum som de flesta modeller har eftersom de har så satans smala ben. Dessa puddingar har dock perfekta långa ben med fina muskler och lite kött på bena trots sin smalhet.
Daria är med på bild 2 och 9. Carmen är med på bild 8. =) enjoy!







Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0