Måndagsbarn. Hela livet blev en helg. HeLL NOOOOOO!!

Hemma från skolan idag. Min hals dödade mig lite men jag klarade mig. Istället för att slöa hemma bestämde jag och massa oss för att dra till mediamarkt och äntligen köpa en ny damsugare och mobiltelefon till mig. Och mobiltelefon blev det. En touchwiz från samsung. Jag e nöjd, orkade inte kämpa mig så det blev en lite enklare touchtelefon till att börja med.
Jag har äntligen gjort klart stresshanteringshäftet, påbörjat inlämningsuppgiften och läst ut lite mer än halva svenska boken.
Nu sitter jag och lyssnar på favoriterna -Kings of leon , dricker te och skriver svenska talet som ska hållas på onsdag. Kl 22.00 måste jag såklart kolla på Paradise Hotel och sedan träna på dessa krångliga engelska orden jag ska ha prov på. Jag längtar tills på torsdag kväll kl 17.00 prick! DÅ är helvetet över, eller ..helvetet har jullov helt enkelt.
Jag har så mycket att göra att det inte finns.
tisdag har jag inlämning av stresshanteringshäftet.
onsdag har jag svenska tal, engelska prov
torsdag har jag inlämning av ryska, inlämning av stresshanteringsuppgiften och biologi prov.
RÄDDA MIG!!
Btw, jag jobbar på ett enormt inlägg. Håll utkik, någon gång innan nyår får ni som inte kännt mig särskilt länge se en hel drös av bilder från 2009.


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0