My love Did you think I'd break down And cry ?????????????


Jag vaknar upp av ett fruktansvärt regnväder. Det suger. Jag blir deprimerad. Julen är kaputt för min del. Ikväll blir det middag med folk men egentligen orkar jag inte. Jag är inte sugen på mat någonstans. Däremot vill jag ha kaffe, är espresso house öppet? Vill sitta, filosofera över livet. Bah, jag tror att datorn gör mig deppig. Jag ska bojkotta facebook och msn ett tag. Ni når mig på mobilen, som för övrigt är hel och fungerande.
Jag saknar människor. Vissa människor saknar jag inte nånstans. Vissa människor vill jag sluta prata med och vissa vill jag prata mer med. Nu ska jag kolla på The Hills. PEACE fuckers!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0