She´s a maneater and i can´t beat her.





Bilder: snodda från Madde och Izabella

Här kommer lite onyktra bilder från förra helgen på Blvd. Det blev middag och firande hos lovely J. Vi åt underbar mat och drack drinkar. Sedan åkte vi in till stan och röjde vidare.
Denna helgen var dock lugn. Därför lägger jag upp lite röja bilder för att inte framstås som en tråkmåns som sitter hemma varje helg. Jag vet dock hur mkt jag tål och just nu känner jag att jag inte tål nån alkohol eller fest. Jag behöver vara hemma. Helst av allt kanske man borde komma ut och göra annat istället för att supa till det.
Jag har vart hemma i helgen och kollat på Sex and the city, the hills och paradise hotel. Jag har promenerat och shoppat. Denna helgen har handlat om vila och materiell lycka. Jag och adidas är bästa vänner och jag har även inköpt en väska och kollat på ny dator som behövs grovt mycket. Jag börjar bli orolig för att min dator ska sätta eld på huset. Stod ju i tidningen i fredags. Förhoppningsvis blir jag inte ett offer i en sådan olycka.
Jag har även inköpt en bok till svenskan som jag har börjat läsa i, nämligen Snabba Cash av Jens Lapidus. Filmen kommer väl ut snart? Grymma grejer. Handlar om knarkligor och koks. En riktigt nice deckarroman. Det roliga är att jag får en dålig bild av Stockholm nu. Alla ställen jag och L besökte, t.ex. medborgarplatsen, götgatan,cluben -marie laveau mfl. Skit äckligt att läsa om juggeligor som går in på clubbar och ska ta hand om garderoben. Man får läsa om verklighetens stockholm, om fejkade brats som kör svarttaxi om nätterna och vägrar köra till stureplan pga rädslan att träffa på sina fejkade vänner, "brats" som gör allt för att tjäna pengar och använder så drastiska metoder som att sälja kokain. Jag e uppslukad av boken. Fyfan. Återkommer mer om detta.
För övrigt har jag jätte mycket att göra i engelskan, religionen, historian, fysiken, ryskan och stresshanteringen. FUCK detta suger hårt.
Nu ska jag lyssna vidare på Shwayze och skriva mitt engelska tal. KYSSSS



Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0