So if there's any other way To spell the word It's fine with me, with me



SNÖ för fasen!
Det stör mig inte alls, den får ligga kvar hur länge den vill bara det blir vår då det faktist ska vara vår. Alltså i mars!!! Inte snöa i april TACK!
Nu lyssnar jag på Vampire Weekend och gör min matteläxa. Haha, kul att jag har privatlektioner under ett lov. Illa. Men det funkar väl.
Imorgon ska jag iväg på min andra lektion, det blir ännu mer derivata och skit. FUCK!
Snart är det filmdags. Btw, jag hatar julen. JAG HATAR JULEN! Nu vet ni. Jag ser inget kul i det alls. Jag tycker inte det är mysigt med jul, snö och tomtar. Visst, det är mysigt att vara med familjen..men jag ser inget kul i själva julfirandet. Jo, jag kollar på kalle, jag äter julskinka och slår in paket. Men jag kan inte med känsla säga: Åh, jag älskar julen! Hell no.


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0