So take a good look at her if you can. Next time you see her, she has transformed herself into a new kind of cultural phenomenon.






Hej Bäbisar. Jag lovade mer updates under lovet och det ska bli. Idag var jag på min första privat lektion i matte. Läraren var skit bra och jag är jätte nöjd. På onsdag ska jag ha min andra lektion och nu ska jag verkligen satsa för att fixa den här jävla matte D skiten! Jag suger verkligen, det är inte OK!
För övrigt så har jag även varit ute och köpt vantar och traskat runt i snön. Det var ganska mysigt att få snöflingor på näsan, dock inte lika kul att få dem i ögonen.
Igår var jag och L ute och handlade julklappar och alla e klara. Jag är minsann nöjd. Speciellt mammas paket.
Jag älskar verkligen lovet. Det ger mig tid till att göra det jag älskar mest, nämligen att fota, upptäcka ny musik och spela gitarr vid sentimentala tillfällen och tänka. Tänka behöver vi alla göra, fast det hinner jag ofta inte göra alls.  Skämt åsido.
Det är otroligt skönt. Det ger mig även tid att ta hand om mig själv, kolla på film, umgås med fina människor och bara vara.
Hoppas ni tar vara på lovet. :) Det behövs efter en termin som denna.
De första veckorna efter lovet kommer nog vara tuffast eftersom religionen, svenskan, stresshanteringen, ryskan och biologin avslutas. Så när de kurserna är avslutade i januari nån gång så är det bara historia, engelska C, fysik B och idrott kvar.
Och tenta upp Matte D + jobba på projektarbetet.


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0